Thursday, June 11, 2009

kinokuniya KLCC

ari 2 waktu aku p KL, aku lupa nk story pasal aku msk bookstore KINOKUNIYA..Ya Allah, aku sgt teruja masuk bookstore 2..rasa klu bagi sari kat aku duk dlm 2 blom tentu cukup utk aku tgk suma jenis buku yg ada kt situ..best sgt..aku mcm kanak2 yang masuk kedai ToysRUs..mcm 2 la aku..pegang buku 2..aku tingin baca buku nie..pegang buku nie..tingin buku 2..klu xsebab org yg sesak dlm kedai buku 2 dan aku kena balik kedah mesti lg lama aku kt c2..bestnya kinokuniya..klu la aku dpt bukak bookstore cm 2..bestnya...aku letak sket gmbr kedai buku nie..




nie salah satu bahagian dlm bookstore 2..sbnrnye aku tingin sgt tgkp gmbr dlm 2..tp 2 la org ramai sgt..sesak..smpai xdpt tgk pemandangan mana yg indah..huhu..klu la aku ada satu bookstore cm nie..bestnya..aku ada dua impian business klu aku berpeluang nk bukak..



klula aku ada peluang satu ari nnti..aku tingin sgt nk bukak kindergarten atau lebih tepat lg children education centre..wah...!bestnya..knp?



1. aku suka sgt budak2..aku suka tgk budak2..aku sk layan ragam budak2



2. aku nk jd wanita melayu pertama yang ada children education centre yg paling berkualiti kt malaysia.



3. aku nk didik anak bangsa aku sendiri..





dan aku teringin sgt nk bukak comicstore..ada ke?heheh..papa je la nama dia.. :P kenapa comic? knp bkn buku2 ilmiah?



1. aku xbrapa minat baca komik tp kanak2 skrg suka baca komik.



2. sbb aku suka kanak2 sbb 2 aku nk bukak kedai komik.dlm kepala aku nie aku dh nmpk idea cm na design kedai aku nnti..



3.aku xnk anak bangsa aku nie merewang xtentu pasal..baik aku bukak comicstore yg bagi mereka nie peluang duduk baca kt kedai dari lepak kt tmpt yg mn2 ntah.



oklah, bebalik kpd crita aku di kinokuniya KLCC, pusing punya pusing..pegang buku 2 pegang buku nie last kali aku pilih buku di bawah nie sebagai bacaan aku dlm kreta sepanjang jln balik ke kedah..huhuhu..



Inila buku yg aku katakan...yes!kak anis..ur the best.. :)

p/s sesungguhnya membaca itu amalan mulia.

No comments: