Sunday, March 21, 2010

My Favourite Surfing Spot

okeh..second entry in hour...xpakan? xda undang2 utk para blogger dilarang update blog 3 4 n3 sejam kan?? okeh..disebabkan keterujaan dpt surfing internet..aku mulakan ari aku dgn check the email..kot2 ada lg yg sudi memanggil utk interview..coz my target..nk keja awal bulan 5 nie..so..aku dpt email nuffnang pasal project alpha..eh apakah project alpha...n aku mula click link2 yg berkaitan dgnnya..seperti ini project alpha dan ini project alpha in facebook dan aku mula memahami sesuatu..nuffnang nk bg $$ kepada mereka-mereka yg rajin menulis essay.. :) 200 words..

ok..lets begin..my favorite surfing spot..of course di my room kt kampus..n...communication lab kt skol..knpkah dua tmpt ini menjadi fav aku? sbb disinila masa aku sentiasa di habiskan..dari pagi hingga ke mlm aku sentiasa di dua tmpt nie ja..dan skrg nie..aku baru ja jumpa new surfing spot..di rumah sendiri..yeahhhh!!

selalunya aku akan start surfing the internet mula2 on laptop...xkira la andai aku bukak laptop nie waktu pagi..maka pagi la aku akan surf internet..klu aku bukak tghari..maka tghari la aku akan start surfing smpat tgh mlm nun...tp tue klu di asrama di mana en husband xda..klu x..xda maknanya aku mmpu mengadap laptop 24/7..
bila aku masuk lab...konon2 nya nk menyiapkan fyp..aku akan start surfing..dlm erti kata lain aku surfing utk mencari information pasal project aku..tp...sblum aku start cari info psl project..aku cari info update blog dl atau mengupdate2 comment yg diperlukan dlm mukabuku..

tp..klu x dikedua2 tmpt nie aku surfing internet..tmpt yg aku agak suka utk surf internet ialah kat jaya jusco permatang pauh..hahaha..knpkah? sbb kt situ ada library..klu aku bosan aku akan lepak di situ 3 4 jam smata2 utk surfing internet...sbb situ antara one of my fav surfing spot..sbb kt situ mudah..sgalanya ada termasuk adidas action 3...since en azrin mmg pengguna adidas so senang aku nk bl..klu da abis.. :)

internet nie memudahkan segalanya...nk tempah tiket flight..klik ja.. MAS tmbh2 skrg nie sgt mudah nk surfing2 nie..pilih ja yg mn terbaik..yg berwayar atau tnpa wayar..its on your hand..even on da way nk p airport..tkt x smpt bl..book ja pakai internet..xsemestinya guna laptop or pc br boley surfing kan..apa guna hp canggih manggih klu simpan dlm poket je kan..


nk tnpa wayar?? p1 wimax kan ada...

nk tau pasal p1 wimax?? apa kata klik ja kt sini


segalanya mudah..yg penting usaha..chewahhh...conclusion nya...sy suka surfing internet walau dimana sj berada..kerana kini....dunia tnpa sempadan...

akhir kata:

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.




No comments: