Thursday, October 22, 2009

mggu penyiksaan..

huh! akhirnya minggu penyiksaan telah selamat berlalu meninggalkan aku...setelah 4 test berturut2 mengunjungi aku yg xberapa sedia utk dikunjungi...aku berjaya gak melayan test2 2 dengan hati yg xbrapa nk iklas..wawawa...
hmm...minggu seksa dh lepas...start next week mnggu azab akan menjelang..study week weh...pergh...
"aku umpama berada di sebuah bilik gelap yg hanya ada satu pintu tanpa tingkap dimana kuncinya ada somewhere di bilik 2...merangkak2 utk mencari, agar dpt melepaskan diri dari bilik 2"
actually yg 2 la aku rs..sungguh aku xtpu...

coming up next week...
----study week----

coming up next2 week...
----final exam week----

04 nov 09
computer n system

10 nov 09
modern communication

12 nov 09
lughatul 'arabiah

13 nov 09
computer network

and last but not least..
the very one...

19 nov 09
digital signal processing

then abeh la exam aku...tp penyiksaan aku blom lg berakhir...

coming up the next3 week..
resubmit proposal FYP..waaaa.....kena wat blk.... :(

p/s sesungguhnya menuntut la ilmu sehingga ke negeri china...

No comments: