Tuesday, September 7, 2010

Ya Allah..

dh bersawang laman sesawang nie..lm x berupdate..dont blame me..blame on the internet connection..lagipon skali skala xda internet..bukan leh mati pon..nak2 bulan puasa penuh barakah nie..less entertainment, more ibadah is in demand..

tp..penuhkah ibadah aku di bulan nie..aku rasa klu dlm grad A-F..im sure im in F grade..

Ya Allah, kurangnya ibadat ku padaMu pada bulan ramadhan ini..sedangkan aku belum tau sama ada aku akan menemui lagi bulan ibadah ini pada taun hadapan..ya Allah..kerdilnya hambaMu ini..sentiasa di buru rasa dosa yg tak pernah padam..sesungguhnya aku gagal menmanfaat bulan yg penuh keberkatan ini...Ya Allah..aku gagal.. :(

im turned to bad... :(


PadaMu Kubersujud

ku menatap dalam kelam

tiada yang bisa ku lihat

selain hanya nama-Mu Ya Allah


* esok ataukah nanti

ampuni semua salahku

lindungi aku dari segala fitnah


reff:

kau tempatku meminta

kau beriku bahagia

jadikan aku selamanya

hamba-Mu yang slalu bertakwa


ampuniku Ya Allah

yang sering melupakan-Mu

saat Kau limpahkan karunia-Mu

dalam sunyi aku bersujud


repeat *, reff

repeat reff


pada-MU



aku cuma ingin berubah..mencari perubahan ke arah yg lebih baik...

No comments: