Friday, September 11, 2009

welcome to our family.. :)

hmm..dh begitu lama tidak meng'update' kan blog..dont blame on me..kerja yg terlalu menimbun membuatkan update blog jatuh ke tangga berapa dlm carta harian hidup aku..xkisah la..aku gumbira ari nie bcoz..aku dh dpt anak buah baru..lagi.. :P yg ke 5..eh bukan yg ke enam..anak kakak 4, anak abg 2..ha btl la..yg keenam..tp kali nie lahir jauh di seberang laut..bukan indonesia bkn jugak singapore..tp sarawak..tomey sgt..okla kat bwh nie aku share sket je..bg sesape yg kenal 2..ini la dia baby boy baru kakak aku..




ini la dia mohd syazrul afzan...tomeykan? lahir pd 090909..sungguh cantik tarikh tue..besar nie join geng mak lang k..kita kumpul ahli kelab kita bg ramai tau cyg..skrg nie kroni mak lang baru 2 org la..kak ngah ngan badlesyah ja..adik kena geng mak lang tau..jgn geng ngan mak teh.. :P
cyg adik!!

smoga besar nnti adik jd org yg berguna dunia akhirat..amin..

p/s ahlan wahsahlan ya afzan.. :)

No comments: