Friday, August 28, 2009

busy is part of me..

kenapakah minggu ini dan minggu2 yg mendatang sangat sibuk? kenpakah kesibukan perlu dlm hidup kita...andai masa boley dihentikan..nak je aku bg stop sehari..bagi aku masa utk menyiapkan segala keje yg tertangguh, segala perkara yg x selesai dan segala benda yg mengganggu hidup aku kini..tp masa x dpt stop.. ini la ujian di bulan ramadhan..bulan yang menuntut kesabaran dlm segala hal..
aku pening..aku confuse..apakah mobility factors in the ieee 802.15.4 beacon-enabled for the tree network..knpkah tajuk fyp aku nie begitu rumit..perlukah tajuk sepanjang nie..pening2..dh lm aku x kena migrain..tp disebabkan tajuk nie..disebabkan test yg bagaikan xmau berenti2 ada..disebabkan presentation yg mcm menjadi rutin hidup aku kini..aku mcm nk hantuk je kepala ke dinding menahan kesakitan..wah! ayat...tp btl..btl sakit nie mmg menyakitkan..tah apa aku merepek nie..aku blur siapkan powerpoint utk presentation W-cdma dan cari journal utk fyp..blur2..
apa ptt aku buat skrg..
a. surf laman2 hiburan
b. terus menyiapkan keja
c. bersembang ngan sarah merangkap rumate
d. tdo
e. balik?
hmm..may be aku ptt choose e..tp aku skt kepala..cm ne nk drive nie..waaaa!!

p/s sebarang kejayaan menuntut pengorbanan..bersabarlah..

No comments: