Friday, October 1, 2010

Alahai Cikgu Shida


ini ialah cikgu shida..sebenarnya ada la 2 3 ari lepas video dia agak popular kt fb..aku sekadar tgk jela...tp xsangka pulak dia tetiba terfemes..ada yg memuji ada yg mencaci..

bg mereka yg ingin mengenali cikgu shida..klik sini.. bg mereka nk like boley la like..wink! tp jgn salah faham..aku x like ok :P

pendapat aku..hmm..klu utk simpanan personal..aku rs ramai ja yg wat cm 2..tp utk disebarkan..hmm..bukan sj xelok utk profesion guru2..tp untuk nm wanita pon agak x appropriate kot..tp ntahla..tepuk dada tnya hati.. xtau la pulak kot dia nie nk menyamar ke kan..dari lelaki transform ke pompuan..utk smbunyikan identiti..wallahualam..

p/s tgk video miming yg cikgu shida tiru datuk m.daud kilau mcm terputus satu dua tiga wayar pon ada..cikgu2..heheh..sian cikgu..maap ye cikgu sy termengata pulak.. :P

6 comments:

E K A said...

sokong.memalukan nama baik guru je.mula2 eka igt ada org curi dari simoanan dia.tp byk gile dia nya koleksi.kalu utk personal tak pe.tp dah tersebar...kalu ada org nak kenekan dia dgn sebar camni,kesian la kat dia.tp kalu dia senirik yg volunter nak malukan diri dia dgn sebar video dia...ai cam tak sesuai je

pn fAzrin in d h0use said...

tue la kan eka...tension sgt kot..cikgu shida cikgu shida..hailaa...

Cik Ima said...

tu la wan. aku pon kompius. kesian tgk dia. ade something wrong something. ni key nak tiru moymoypalaboy nih

pn fAzrin in d h0use said...

aku pon kesian tgk dia..tp aku rasa niat dia baik kot..nk menghiburkan rakyat jelata..layan je la ima...hehehe

cik helena said...

cikhel sebenanya tanak kutuk tp apa yg cikgu nih (kalau betul dia cikgu) buat sangat memalukan,.terkinja2 depan pc pastu biar 1dunia tengok.

LanaBusyBee said...

tu la kan kawan2...aku, kalau terdengar lagu stacy ke, lagu yunk ke, muka cikgu shida ni plak yang aku terbayang ahahaha..laki aku siap pesan, jgn tiru mcm dia, hadoi la, aku tau malu la gak kan ahahaha