Thursday, December 31, 2009

alahai laptopku....

adakah laptop nie cukup berdaulat sehinggakan baru semalam aku cakap nk simpan dlm stor, ari nie dia terus wat perangai...tiba2 tnpa sbrg carry signal mahupun information signal, adapter yg aku br ja bl rasanya xsmpai sebulan rosak...knpkah??? perlu ke aku meracau2 sbb progress report kn antar ari nie?? perlu ke aku jerit2 sbb bnda alah 2nyusahkan aku disaat begini...sbgai yg berfikiran rasional...aku rs xperlu..masuk je lab dan continue work...cuma 2 la...kt lab nie xda ns-2 simulator....adoi ya....bagaikan tau ja loan baru masuk semalam..dah la smlm pi dentist aku da sakit ati tgk bil.....rm300 tmpal gigi ja..mak aih..bagaimana YES??? perlukah ditangguhkan sehingga ujung taun depan....tidak!! da lm ku nntikan saat nie...tp knp time segala bagai urusan aku mcm xlncr?? knp? kecewa....aku kecewa... :(

No comments: