Wednesday, December 30, 2009

kembali untuk yg terakhir..insyaAllah...

isnin ari 2 aku da kembali ke kampus...waaa cm xcy pon ada aku da sem last..di ulang sem last..brapa lm da aku nti kan saat nie...utk berada yg terakhir...alhamdullillah..pejam celik pejam celik da dkt 4 taun aku kt sini...hmm...tmbh lak sem nie aku cuma ada satu subjek lg kena amik n fyp...tp aku rs mcm nk repair cgpa..so aku tmbh repeat lg satu paper wpun sbnrnya xpyh pon xpa..xpa la..dr membuang ms xwat papa disini..amik je la elec device 2...aku xsuka subjek 2...tp subjek 2 je yg boley nk repeat blk pon...sbb dl dpt bintang-bintang...heheh....so my jadual masa semester nie:-

monday - no class
tuesday - 11.00-1.00 quality techniques 2.00-4.00 electronic device
wednesday- 10.00-12.00 quality techniques
thursday - no class
friday - 3.00-4.00 electronic device...erk... 3.00 -4.00 shj??? sejam ja?? waaa....klu x da boley blk...

whateva...aku btl2 xsbr nk abiskan suma nie....4mnths 2 go...sabar tue separuh dari iman...cuma jgn terlalu excited nk abis smpai kan blaja da ke laut nnti...excited but maintain..haha..tah apa apa la...

berbalik pada fyp aku....rupa2 nya simulator yg aku guna skrg xstable utk window/unix...sbb simulator 2 hanya utk linux..bl install kt window, mcm2 la jd...aduh, sgkut lg keja aku...graph xmau kluar la..sat ok sat x ok..kadang tertekan pun ada..tp ini la dinama kan learning process...aku kn cr version yg latest sket utk install blk bnda alah nie kt laptop..at same time, laptop nie mcm tggu masa je nk disimpan dlm stor..time2 cm nie la dia nk wat perangai...sbr la sayang...bkn lm je lg, 4 bulan ja..pas2 i simpan u dlm stor k :D
hehe..nway, aku baru pnteng kelas dr zalina...tak sihat dan perlu ke klinik..dan dr ckp aku kena infection..mcm2 sakt skrg nie..mn ngan gigi lagi..aduh pg ke klinik lain ptg ke dentist...letih..tp nie kan suma ujian dari Allah..so akhir kata sabar ya wan salmi..sabar...

p/s bl Allah menguji kita, itu tandanya Allah menyayangi kita...yg kita perlukan kesabaran utk tempuh segala ujian ini....

No comments: