Tuesday, March 16, 2010

newly wed~~ ja N masri

time 2 update blog...yeehaaa! :P poyos la wan salmi nie..tp rindu kt blog..pak cik tm nie sj ja nk carik psl ngan aku...ikutkan nk ja cancel streamyx...nsb broadband xde line ja kt umah tue..ishhh sungguh aku geram...smlm en azrin p wat repot psl pakcik2 nie x dtg2 pasang lg streamyx kt umah..smpai2 ja kt tm point, boley lak dorg ckp suh kol 100..apa la salahnya klu dorg amik ja complaint kt org nie...salah kah?? mengenangkan may b tue procedure mereka...en azrin pon kol la 100..dah kol..boley pulak org2 tm nie ckp klu xda usr id ngan phone no kena wat repot kt tm point...aishhhh mana satu yg btoi nie...

disebabkan ketensionan kena ulang alik ke tm..en azrin pon mula la wat muka cm paknga hangit or dlm bahasa rasminya lempeng hangit...muka da xmau senyum da..spoil ujung mggu aku...dia ngan muka cm peknga hangit p la kembali kt tm point..sesampai ke tm..boley pulak staf tm ckp..aku bg address slh.??? aku bg address lgkw...so xboley nk pasang kt umah kt sp..kira batal la..apply lain...aku bg address slh??? tolong la...yg dorg kol aku 3 4 kali mntk address 2 hapa?? igt aku nie nyanyuk sgt ke smpai nk bg addrs slh??geramnyaa....forget psl streamyx2 nie..mls aku nk pikir...aku rs nk cancel ja pakai wimax ja..tp syg pulak rasa sbb tm pakai netbook free...aishhh..sbr je la...okla...stop psl 2...weken ari 2 aku n kwn2 mkn kenduri kt umah ja di jitra...ja nie member ktorg kt usm nie...tp dia da abis dl..masuk skali..tp kluar x skali...knp??? sbb dak awam dpt wat assumption setaun...best kan..apa leh wat..dean ee syg dak2 ee nie..opsss :D

kenduri ja...best... :) aku, ain, jmie n dila satu keta, eyna n abg K lain keta, k.syida n dila lain nek keta kak syida, an n dak course dia lain keta...aku n kwn2 sekereta smpai dulu baru eyna n abg K smpai...kiranya smpt la kau tmbh nasik br nmpk kelibat eyna..sdgkan dia yg bertolak dl..sesampai kt tmpt kenduri..ayat pertama eyna

"kak wan, eyna rasa map tue salah la"

hahahha...sedangkan map tue la yg aku polo sebijik2 waktu nk smpai sini..apakah conclusion nya?? conclusion nya...saya lagi terror dari abg K..wink!!

tp yg x bestnya..kami terlepas nk tgk ja jln bwh pedang...ruginya...smpai2 kami..abg2 polis pon dah berangkat nk blk..rugi jmie..sia2 ja make up cntk2 waktu nk bertolak ari tue..hehehhe :D tp ja nmpk cntk ngan wedding dress warna putih..masri pon sgt handsome..kiranya sgt sepadan la mereka berdua 2.. :P
ini la ja n suaminya..masri :)

i told u they look sweet together

teringat zaman aku kawen dl..hehehe... :) selamat pengantin baru ja & masri..semoga bahagia slalu..selamat melayari bahtera perkahwinan...smoga cpt dapat anak dan suma smoga yg baik2 la kiranya.. :) klu nk da best honeymoon pakage jgn malu2 nk kol i tau...hehehe...
ok...photo shoot time... :D saat yg ditunggu2 oleh suma org.. :D makan dah, minum dah..kenyang dah...mari tangkap gmbr.. :P

pic 1- 4 sekawan yg x sesat :D

pic 2 - jmie brangan nk bersanding ye?? :P

pic 3 - pn ain n pn farah.. :)

pic 4- x rumate reunite back

pic 5 - last but not least bergambar bersama pengantin...

actually, kenduri ja nie lebih kepada reunion wat dak2 dip second intake usm..dak2 awam yg dah abeh dl last year, yg da lm x jmpa, xtgk dpt berkumpul kt knduri ja..sound very interesting..sgt seronon n enjoy wpun perjlnan nk kesana jammed nya ya Allah..ptt boley smpai dlm sejam lajak dkt dua jam..tp bl da jmpa kawan2 la..jmpa ja..satu ayat yg dpt di ucap...valuable..

perjalanan blk...hujan yg tersgt lebat..spanjang jln..highway mahupun jln biasa...accident kiri dan kanan..aku yg drive terpaksa double tripple careful berbanding ari2 yg x ujan...tp alhamdullillah..selamat smpai blk... :)

p/s :to all friends yg p knduri ja n masri...thnk u so much...enjoy, fun, happy n kenyang sgt ari 2...aku dpt dua paper beg..ja bagi...dorg yg lain sorg satu ja...ja syg i lebih la u all :P

oh...slamat pngantin baru jugak utk umie aida dan dato k... :)

4 comments:

*loue me* said...

laa..ni jamariza kan.dia kawen 13/3.tul x?tp aku xdpt gi sebab aku gi kenduri kawen kawan kitarang gak kat kelantan.
ja ni member aku masa Poli KB dulu.housemate and 1 gang lagi.
xsangka lak ko kenal dia.upload la gmbr dia kt FB byk2.aku nk tagged.nk kasi kawan2 kitarang yg lain tgk gk

farah fazrin said...

la...hang pon kenal ke? kecik nya malaysia nie..member aku kt usm nie..dak diploma memang sket..so memang kenal tersgt la..handsome kan masri..aku termissed nk tgk dorg nie jln bawah pedang..aku da upload gmbr..tp sket ja gmbr pengantin..pakai hp ja..dari member2 aku ada bnyk la..

*loue me* said...

sangat2 kenal sbb dia housemate+classmate+merempit mate.mmg closed la jugak

farah fazrin said...

dia keja kt pahang skrg..ngan husband dia..husband dia polis..hg tau kan?