Tuesday, March 30, 2010

---no title---

alhamdullillah..akhirnya nibong tebal dilimpahi hujan jugak.. :)
udara terasa nyaman,
hati terasa tenang,
minda terasa lapang,
jiwa terasa senang,
dan suma nie mampu menutup hati yg gundah gulana,

pening memikirkan 6 copies thesis,
pening memikirkan viva,
pening memikirkan assignment,pening memikirkan segalanya,

aku nk tamatkan suma nie dgn secepat yg mungkinsupaya aku lebih tenang
aku lebih senang
sedar x sedar aku da hampir tiba di penghujung,
xboley kalah
xboley mengalah
terus berjuang dan berjuang..

aku rs migrain nie macam nk kunjung tiba ja...
nnti la dulu..bg la aku selamat antar report sok..
pas2 nk migrain migrain la..
sabar ya sabar...


credit to pakcik google

mode: no mood..erk!


2 comments:

E K A said...

wan dok nibong tebal ke.
usm transkrian???
umah tok eka kat sana
p.buntar tu kira cam padang permainan eka la

farah fazrin said...

yaka? umah tok ika kt mn? parit buntar tue pon da jd tmpt permainan wan gak..heheh..