Thursday, January 14, 2010

happy birthday sahabat biasa..

aku sebenarnya mmg tak terniat pon nk wish birthday kt kawan biasa aku nih..nama pon kawan biasa..bukan perlu sgt pon igt..tp ntah knp susah btl aku nk lupa tarikh 13 jan nie..aku pon xtau...tp...dia la kawan aku time susah, time senang, time sedih, time happy..time frust, time aku jatuh cinta, time aku ada masalah, time aku xda masalah..dan utk segala time...ada sesetgh bnda yg kita xdpt nk share dgn husband...dia la org yg aku cari..time aku tgh serabut, dia la yg aku cari, time aku gembira dia la yg aku cari..pndk kata......she just my kawan biasa...hehehe....

happy birthday to rabiatul adawiyah bt mohd fauzan...yg ke 26...
selamat menjadi seorang suri rumah tangga yg berjaya...selamat bercandle light dinner seorg diri...selamat menjaga anak...selamat mengemas rumah..dan selamat membasuh kereta yg tak berbasuh sejak hang mula membelinya...hahahah...





No comments: