Tuesday, May 25, 2010

update



waaahhhh..da bersawang pulak umah aku nie..lama x update..umah kt sini xda internet..ye la..sapa je nk guna...so terpaksa aku melupakan utk blogging sekejap..tp dont worry..i masih menepati janji..utk mereka2 yg join contest I LOVE CHOCOLATE..tggu sok ye.. i'll announce the winner..masih mencari2 pemenang..suma best2..so kena buat tapisan sket..ari 2 aku n en azrin sempat membaca n3 mereka2 yg join contest nie..smpt la en azrin bg markah..ari nie aku akan finalize pemenang..tggu ye.. :P

en azrin da blk 3 ari lepas..aku antar gi airport ari 2..syahdu ja rasa nk bg balik..tp apa boley wat..tuntutan keja bagi yang berkerja..lain la si jobless mcm i nie kan...anytime anywhere free semedang ja.. :P


muka en azrin kebosanan menunggu flight delay 2jam..

blk langkawi..seronok sgt..mcm2 aktiviti aku wat..tmbah2 cousin aku 2 org mai dari alor setar memeriahkan lagi percutian kami..semalam kami gi kelah2 tepi pantai..mandi manda di pasir tengkorak..nasib redup smlm..mcm ujan x ujan..kiranya ktorg beremdam dari kul 2 smpai 5 2..tak burn la...klu terik mesti dah kelabu asap masing2..huhuhu..


plan terkejut,..so xda pa pa sgt yg di bwk waktu p mandi laut..goreng bihun, wat karipap n beli jajan2 sket tgh jalan on da way nk p mandi 2..yg tue ja bekal kami..tp asal dpt mandi ja..suma jadi..best..lama gla aku xberenang2 mcm smlm..

dlm berenang2 trigat en azrin..kan best da ada skali..next time la..ajak dia skali..skali lagi..i missed him..huhuhu..jiwang karat la minah nie..

after mandi manda...kami gerak ke oriental village..makcik berdua 2 nk naik cavle car..since aku dah 5 6 kali naik ke atas sana...x pulak aku ada keinginan nk naik..so abg, kak ida n fairuz temankan mereka naik..sementara aku dan mak tggu kt bawah..

pas mereka jelajah abis gunung mat chincang kami terus gerak ke kuah..abg belanja seafood...yippi!!! :)

okla..actually aku nk upload gmbr..tp sgt lmbt..pakai wireless tau je la...next time aku upload gmbr ye..

3 comments:

kacang said...

seronoknye cuti=)

M!Er4N said...

bestnya dapat g langkawi..mieran x penah g Langkawi..kaalu g sana memang akan borong coklat 1 kontena..haha

izzati radhiah said...

bestnye..huhu..eh..gmbr tu tak kuar pun..saje nk tgk.hehehe.