Thursday, July 9, 2009

alasan.

bercakap tentang alasan..ari nie aku terpanggil utk menulis pasal alasan..knp alasan ye?? sbb br td aku bg alasan kt paul ngelak dr p exhibiton kt cafe lembaran..waaa..so sorry paul..hehehe..i didnt mean to cheat u..mati la aku klu paul bc blog nie...hehe..so berbalik pd tajuk alasan..adakah alasan tercipta untuk menipu orang lain? hmm..susah nk jwb kan..kadang2 aku terpikir..kenapa org selalu ckp bg la reasonable excuse sket..bg la alasan relevant sket...bg la alasan lain..bg la 2 bg la nie..knp la mntk alasan sdgkan kita tau yg kita bakal ditipu dan telah ditipu..
aku pon selalu bg alasan bl smpai satu saat yg wat aku x terdaya nk paksa diri wat sesuatu yg aku xmau wat..tp selalunya alasan 2 dtg dgn berpakej..pakej rasa bersalah :D tp apa boley wat..susah nk melawan nafsu malas nie..
by the way..
dear paul..
im so sorry for didnt attend the exhibiton this evening..im so sorry for unreasonable excuses given to u as u said.. :D n im sorry because im fail manage my lazy behaviour..
truthly,
salmi
p/s tak pernah ada istilah tipu sunat...so jgn jd kan alasan sebagai alasan utk tipu sunat.. :P

2 comments:

Azleena said...

Kadang kadang nak jugak cari alasan untuk tak nak buat sesuatu tapi, tak sampai hati tengok muka poyo dan muka gelisah org yg minta tolong tu...
so..what should i do... coz memang datang dgn pakej rasa bersalah ....

hu hu hu...nice writing..

pn fAzrin in d h0use said...

hehehe..thanks 4 the comment..