Wednesday, July 22, 2009

what exactly time is?

dengan melihat masa td..watkan aku terpikir utk menulis tentang masa..knp ngn masa ek? apa masalah masa dengan aku? sebenarnya masa 2 xda pa pa salah pon.. :P it just make me curious tentang waktu yang sebenar..sebenarnya dari semalam lagi aku terpikir waktu tengah masuk berbuka puasa..smbl2 melihat jam 2..then aku terpikir..jam aku nie btl ke? jap lg jam slh nnti slh time lak bukak puasa..
contoh macam waktu tgk berita kul 8..kadang berita dh disiarkan dekat tv3 tepat kul 8 jam dorg..tp tv1 blom lg..may be delay satu minit..bl tgk jam kat umah aku pulak cepat 2 minit dari jam di decoder astro umah aku..jam ain lg la cepat 20 minit..hal2 simple cm nie wat kan aku terpikir what exactly the time is? kul brapa sebenarnya skrg..kul 4.47 pm ke? tp jam hp aku 4.50pm..sdgkan aku dh rasa jam hp aku adalah masa yg paling tepat..
so..tolong la bagitau aku jam sapa yang paling tepat??

p/s andai masa itu dapat dihentikan....

2 comments:

qiqa said...

salam sis..
sy pun salu pk cam sis jg..
he4,kalu ikut hati,waktu blajar nak masa jalan cepat skit sbb malas...
alahai,da ker ubat malas??

jam saper plg cepat???
jam 2 malaikat yg catat amalan kitalah sebab nanti nak present kat pdg mahsyar..

agaknya lah kan sis..

pn fAzrin in d h0use said...

btl2..tp skrg nie ms btl2 mcm gold..terlewat sesaat pon kt rugi.. :P