Tuesday, April 13, 2010

u inspire me..

td aku membaca harian metro dan tetiba aku terpandang satu artikel yang membuatkan aku sgt teruja untuk membaca dan terus membaca...artikel pasal blogger yg sgt terkenal di arena blog nie..sapa lg klu bukan redmummy. tahniah kepada redmummy sbb kini bukan lagi famous dikalangan blogger shj malah boley dikatakan ramai org.. :)

jadi mewah tulis blog bc sini ye kawan2.. bermula dgn sekadar minat akhirnya menjadi sumber pendapatan mencecah ribuan ringgit..sampaikan pengeluar produk sume panggil redmummy untuk acara promosi produk utk tulis review pasal produk dorg dlm blog redmummy...

sebagai salah seorg bloggerz, sungguh aku bangga dgn redmummy..nk jd mcm redmummy bukan senang..tak tau mampu ke x aku..nie kadang rajin br berupdate..klu x...bersawang la sesawang nie..huhuuh....wah..mjudah-mudahan aku dan para blogger mmpu membuat achievement seperti redmummy...

redmummy...u inspire me..u inspire all blogger..
sy highlight kan merah sebagai support kpd redmummy...heheh...

mcm redmummy sudi ja bc blog yg br bertatih2 nie.. :P

No comments: