Sunday, February 7, 2010

ari minggu di kampus

ari nie dlm sejarah sem nie..aku xblk umah pada ari ahad...sapa ckp aku xley stay weekend kt kampus?? sapa ckp? see..aku di sini...hehe..not so bad..tp bosan..bgn pg dengan semangat nk membaca journal..tp..last skali aku sibuk mengusha blok2 mereka yg best2...cm na la mereka2 nie boley earning smpai 1K++ dgn nuffnang..femesnya mereka nie..aku ni jgn 1K saru hinggit pon pyh..huhu..xpa2..usaha tgga kejayaan..yg pnting kerjasama (dlm intonasi suara wonderpet) :P
yg penting usaha...mesti boley..nk berjaya xboley putus asa..mcm 2 gak FYP nie...nk berjaya jgn putus asa...waaaa...tp FYP sgt menyerabutkan kepala..hati..dan perasaan....aku nk ja pejam mata..bgn2 da selesai FYP..boleykah?? in dream la....huhu

ok la..nk baca journal...nk baca journal...nk bc journal...nk bc journal...nk bc journal...nk bc journal...nk bc....zZZZzzzzZz......

No comments: