Friday, February 5, 2010

pesanan coklat langkawi..

memandangkan aku akan balik ke langkawi CNY nie..aku dengan berbesar hati sudi mengambil tempahan coklat bg sesapa yg berminat...seperti yg suma sedia maklum..langkawi adalah duty free place dan segala jenis mak nenek choc ada kt sana....so sesapa yg berminat sila2 lah email kepada saya..

suka chocolate?

nak choc apa??


kisses??? ada...


kisses: RM 13.90


hersey nugget chocolate?? almond,dark,milk...suma ada..



nugget: rm 13.90

daim?? juga ada...

brapa hinggit? tertakluk pada berat..yg standard nya slalu aku bl rm 18.50 dan ada gak yg rm 14.90


daim : rm 18.50 or rm 14.90 tertakluk pd size

begitu jugak dengan forrero rocher



ini punya forrero rocher..klu xsilap aku rm 16++ yg 24 la..klu yg size besar lg harga pon jugak ada besar....

dan ada jugak cadbury yg sgt sedap, pelbagai warna dan rasa...

nk tgk..boley.. :P
cadbury: rm 12.00 setiap satu..

dan pelbagai jenis coklat boley diperolehi..apa yg perlu buat...contact me je...as usual

ym: put3buluhbetong
email: fazringurl@gmail.com

jgn malu n jgn segan...setiap pembelian lebih dari 3 akan ada special discount..so...saya mengambil tempahan awal shj...dan pesanan terhad kepada mereka2 yg awl..sbb lebih muatan nnti kena tax :P

p/s :penghantaran percuma bg mereka yg berada di kawasan nibong tebal,parit buntar, bandar baharu dan jugak sg petani,...selain dari area2 yg dinyatakan penghantaran adalah pos adalah berbayar..sekian tq...
oh lupa dan penghantaran bg mereka yg berada dlm kampus usm eng juga percuma :)

2 comments:

MyNameIs Ain said...

Wan..nak pesan..
tp x mau la psn kat dlm ni..
ala..kitakan dok sblh katil je..

farah fazrin said...

hahaha..ain nk kena gtau kt sume org ke kita duk sblh2 je :P