Wednesday, February 10, 2010

saya SIBUK.


S.I.B.U.K
saya sibuk...sibuk wat apa..?
1. sibuk bc novel TWILIGHT untuk kali ke brapa ntah...

"About three things I was absolutely positive:
First, Edward was a vampire.
Second, there was a part of him–and I didn’t know how dominant that part might be–that thirsted for my blood.
third, I was unconditionally and irrevocably in love with him.”

three thing i really sure bout this....

first - I love dis novel so much
second - I also in love with movies
third - I never get bored with this TWILIGT

2. saya sibuk menonton ketika cinta bertasbih 1 & 2





saya sgt suka akan crita nie..bertambah suka bila tgk kali ke 2 dan makin2 suka bila tgk berulang ulang dan ulang kali..


lausama..anta indonesi?

ya benar..ana dari kartasura..

namanya siapa?

ABDULLAH kita solat dulu yok..setelah itu

setelah itu...


xkisah bersuamikan penjual bakso?

asalkan bakso cinta...

3. saya sibuk menulis dan mengedit tcl code utk FYP..saya susah hati pasal FYP..laptop saya turut susah hati pasal FYP..supervisor juga turut bersimpati dan bersusah hati...

Ya Allah..permudahkan la segala urusan hambaMu ini...amin..

No comments: