Thursday, February 4, 2010

disini..

saya disini..sentiasa disini...selalu disini..akan selalu kesini..terasa nk bawak katil ke sini...dan jugak bantal...tp disini sejuk..kena bawak selimut jugak...klu ada comforter mesti lg besh duduk di sini...tp mana sini 2???
sini ialah LAB....waaa.....
saya bosan dengan FYP..
en Z da bosan dengan saya...
lab comm pun da x sudi terima saya..
tp..
saya akan sntiasa ke sini..berada di sini...selalu di sini..smpai....

NS-2 BOLEY INSTALL....SMPAI FYP SY BOLEY JLN......

saya xkira...saya akan duduk dikerusi lab nie...sampai dihalau blk oleh en Z...
saya xkira..saya xmau blk lg xboley install..sy xkira biar tgn saya kebas sbb sejuk..saya tak kira biar kaki saya crame sbb terlalu lm duduk..sy xkira..sy xmau blk.....

p/s tekanan pressure tension depressed and sedih... :( saya btl sedih...sedih dan sgt sedih....

No comments: