Monday, February 8, 2010

i just love TAIPING..

TAIPING...klu aku ada bnyk duit..aku akan beli sebidang tanah di taiping..klu boley aku nk dekat kaki maxwell hill...ada kandang kuda, ada lake, ada pokok2 merimbun indah kat keliling umah aku..just like in farmville facebook..bestnya...

taman tasik taiping...best!burung-burung terbang pulang ke sarang...bestnya..


aku dan mereka di tasik taiping

aku dan mereka main bowling di taiping :P

sepatutnya dah lm entry nie berada di sini..tp aku igt nk edit2 dl gmbr2 nie suma..at last aku mls nk edit..so just letak yg original pnya gmbr...aku dah retired edit mengedit nie..sejak xda lg photoshop dlm laptop..sejak xda lg picasa dlm nie..sejak space hard disc only required for FYP..sejak 2 aku da mls...tp I really have fun with them..da lm x hang out ngan ladies friends cm nie..best..n i really love taiping..serious.. :P

special thanks to:

-ain
-arn
-jmie
-eyna
-dila
-ummi...

p/s pas nie nk p mn lg ek?? cameron or genting?? kwn2...jom.. :P





2 comments:

MyNameIs Ain said...

thanks jgk wat kwn2 ku smua..
best sgt!!
love u all..

farah fazrin said...

nk tmbh gmbr lg ke?? nnti wan ltk ye :P