Sunday, February 28, 2010

Streamyx Uni Pack for student

td waktu aku on da way blk ke kmpus dari kulim..aku terpandang banner2 yg terlekat kt tiang2 lampu area kampus..iklan psl streamyx uni pack...pas2 baru la tingat..rsnya aku ada isi borang nk pack nie kt cafe staff dua mnggu lepas..rsnya a week b4 CNY..dan smpai skrg xda pula ura2 nk p psng internet kt umah aku..huhu..aishh...

apakah itu streamyx uni pack?? streamyx uni pack ialah satu package streamyx baru yg diperkenalkan oleh tm berhad..terbuka kepada suma plaja ipt n ipts..apa yg aku dpt tau..sapa2 yg langgan pack nie akan dpt free satu netbook hp dengan free broadband internet..hanya rm 50 dan ikat kontrak ngan tm selama 2taun ..ohh dan juga dpt download free music 50 song per month kot x silap..speed dia 384kbps..slow kan..slow la sket..klu stakat sorg dua kt umah nk layan youtube ok kot...tp klu ahli umah melebihi 5 6 org aku rs kena upgrade..oh ya nk upgrade pakai 512 kbps pon boley..tp monthly cm biasa rm68..

pak cik 2 bg tau aku..pak cik tm la..bulan pertama xpyh bayaq lg..pakai ja dl...next month br start bayar rm 50 every mnth..xboley potong2 coz da ikat kontrak...cuma kita byr installation dia ja rm 30 bg yg dh ada line tpon..gtu la alkisahnya...

o0oo lupa nk gtau spec netbook 2..
yg aku igt..hard disk 250gb n ram 1g..ok la jugak kan..sbb 2 aku isi borang..so kepada sesapa yg berminat yg syarat utama nya student..boley bwk copy of ic n copy of matrix card..p ja kat mn2 cawangan tm point...tp masalahnya..mn pakcik tm nie..xpasang2 lg streamyx kt umah sy nie...sy nk update n3 pon xley...tlg la pakcik tm..jemput la mai pasang streamyx kt umah sy...

coolunipack More Details About Streamyx Cool Uni Pack

kat atas nie aku attach skali detail specification dia...jemput2 la tgk ye..

p/s kepada pakcik2 tm yg ada terbaca n3 sy nie..terutama yg kt sp..jemputla ke umah sy pasang streamyx ya..nnti sy blanja pakcik minum tea panas dan goreng pisang di umah sy..kira pakage installation skali la.. :P

No comments: